before I go to bed

Måste bara lätta på hjärtat lite, för det är en av anledningarna till varför jag bloggar.
är så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA trött på allting just nu. Skolan, alla jag känner, miljön. ALLLT.
Jag är så jävla besviken . Det spelar ingen roll vad du gör idag efter vad du missade igår.
Nu skriver jag lite i gåtor också, men men.
Orkar inte längre att allting bara förändras till det sämre, vad det än gäller nu för tiden.
man förlorar vänner, blir sviken av vänner, råkar ibland svika sina vänner själv..
Känns som att alla i min närhet har förändrats. fast det kanske är jag.
Hur som helst, pallar jag inte trycket.
och folk i min närhet. fråga inte varför sen irl. för jag vet inte varför jag känner såhär själv

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Varmt välkommen in & anmäl dig till veckans blogg :D

KRAM! ♥

2010-12-08 @ 00:13:04
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0