cha cha bitchheeees!<3

Kom juh hem i söndags och har sen dess varit mmed my boyfriend !love <3
I måndags var jag,malin och sonny och shoppade as najs! Jag hade 500kr och
jag fick hem riktigt mycket naaaaajs!<3 Det som egnetligen skulle gått på över 1000kr!


'
+ en till sådan vit kofta fast brun likadan,och två trosor för 480kr naajs!

DENNA INLÄGG SKULLE HAKOMMIT UPP FÖR TRE TIMMAR SEN Xd



skriver lite nu du har hjälpt pappa med sin iphone och nu har vi tre stycken
i familjenxD Har även fått uppdatera min iphone och det fins en jävligt smart
grej so man har via nätet om någon snor den eller man tappar bort den kan man
logga in på mobileme och sen se exakt var den är någonstans. Även så kan du glöra
så den låter och när man trycker av den så slutar den hihihi assså ni fattar säkert
nada haha aja ;) Nu ska jag fixa håret och chilla vidare mums!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0