TISDAG FAST DET KÄNNS SOM MÅNDAG !

TJABBA TJENA HALLÅÅÅÅÅ!:D vill bara ha helg helg helg! Denna vecka är sjukt
onödig tycker jag vi har ändå inget speciellt det är nästa vecka som allt händer!
Sen i helgen ska juh mina favorit barn från linköping komma upp och hälsa på oss
awesome!:D Vi ska julbaka och kolla bio! MOHAHA ska få sofia att skjusa mig lite
nu oxå med hennes coola körkort har juh inte åk med dig lagligt en hahaha xD

Idag skola tråååååk sen hem träna och imorogn blir det träning och sen skola! Hhaha
ja det är så veckorna ser ut vettniiiiiii! Jo glömde en sak plugg med....aaaa fast näää
man har juh typ redan gjort alt hihihihi bra man är! Bara italienska plugg och matte
men den pallar jag inte börja på nu för det är tråkigt herrråååå!<3





Kaktussssssen!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0