Vad är detta?!?!?!?

Minister varnar för julattacker UTRIKES. Terrornätverket al Qaida ska ha planerat
en rad självmordsattacker mot USA och Europa, enligt Iraks inrikesminister.
Uppgifterna sägs komma från tillfångatagna medlemmar. Trovärdigheten har inte
kunnat avgöras.

Man börjar fan bli rädd på riktigt :O fatta vad SD röster kommer stiga nu hahah Xd


Aja idag var det två timmars skola sen lunch med malin och sen hem. Jag har varit
tvungen att stryka -.- har gjord det i en timme och sen sov jag i en timme och nu
måste jag sova mer hahahah xD vi höres nu ska jag somna framför tven (Y)



Hhahaha nej vad gammal hahahahaah xD söööötnööööt




Hhaha det var tider de <3




Hhahahah damp haha

Ska slänga in en massa gamla bilder ikväll tror jag fan vad kul hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0