Mys dag!

Vaknade med natta vi fixade oss och drog en frukost. Sen skjutsade
hör och höpn JAAAAG natta och mamma hem till natta hahah stolt
med kompis och allt gick super :D Sen droig jag och mamma vidare
till hälsomässan i älvsjö as kul! Fick fotmassage,handmassage plus
nagel fix,sminkning och en massa mer. Drog även till båtmässan och
mat mässan en stund. Fan det var sjukt kul och det bästa var att för
ungdomar under 18 kostar det endast 50 kr för alla mässor!:D Super
mys:)


Sen drog jag hem en snabbis och åt och sen till huddinge och min man.
Hhaah jaa du vi har faktiskt just nu när jag skriver detta ett år idag. Helt
jävla sjukt hur tiden har gått så fort. Ett år är fan länge!:O Men kan säga
att jag har älskat detta år har så många bra minnen med dig så det finns
inte. älskar dig <3


Aja kom nyss hem från bussrunda med viktor,alex och typ ööö simon
haha tror jag xD Nu ska vi sova för imorogn ska vi hitta på något skojj
dagen till ära hihi :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0