Windowsss 7 :D

Hhaha ja det åär fan coolt har haft vista förut men det är bara en sak man saknar.
det är den lilla sidpanelen som man hade på vista......
Jag men idag har jag och andrea fekktas och sen efter skolan blev det promenad
med elli. Super najs :) Nu har jag pluggat och är inne på slutet av min uppsatts känns
skönt men vet inte riktigt om den kommer bli så bra pallar inte sattsa så jätte mycket
hoppas man visar på mvg nivå kan man juh alltid göra :P Ikväll blir det självklar Big Brother
Och sen nått nytt program på fyran mamma byter bo hahah har bara sätt den amrekanska
verationen på den hahaha :P Fan sen är det bacheelorett sverige och en unge i minuten hahaha
idag blir det tv efter maten kan man säga hahahaha :D
The hills Lauren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0