Du är mitt ljus i mörkret!

Ni vet dagarna då man:
bara känner för att ligga under täcket hela dagen
är oerhört ledsen utan anledning
inte orkar spela någon annan utan vill vara sig själv
Då finns du alltid där för mig. no matter what! och jag för dig förstås ;)
Jag kan verkligen berätta ALLT för dig! Allt jag gjort och verkligen ångrar, vad som får mig att känna mig ledsen, hur arg jag ibland kan vara på nån vän eller familjemedlem utan att få kritik eller skäll. Vad jag än har på hjärtat så vet jag att jag kan prata om det med dig
Jag tror inte*kärleken kommer och går och vänner består*.
Jag har förlorat många sanna vänner, tyvärr..
Man ska ALDRIG ta vänskap för givet!
Som tur är, är du inte bara en vän. Utan min bästavän, fru och soulmate!
Och ärligt talat. Vi har redan försökt göra allt för att sabba det! hahah <3
så visa för dina nära och kära hur mycket de betyder för dig! så de inte får för sig att rymma iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0