Idrottsdag jaow!:D

Söt malin med skridskor :)
Har hunit med en massa idag :D Först imorose åkte jag och malin skridskor och
fick närvaro duktiga cheyyer haha va säkert bara vi som gick i vår klass. Men det
var faktiskt as kul:D Jag är duktigt tycker jag och malin med hon förbättrade sig!:D
Sen drog jag till gymmet körde 40 min crostraining och sen styrka. Sen när jag
duscha så tog jag nån hårinpackning som luktar super duper gott! Behövde verkligen
de på mitt hår.Sen så har jag städat rumet hahah fy fan vad dammogt de var :S
och duktig dotter som jag är så tog jag hela övervåningen. Nu sitter jag och kollar
igenom italienska glosorna så jag kan dom. Sen idag blire chiiil såå skönt! Idag är
de glee oxå :D vi höres kyss och semek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0