BÄSTA FILMEN EVER!<3




Hej alla glada ! serriöst i helgen har jag sätt den underbaraste filmen på länge, detta är en film alla måste se jag satt och grät åt hela filmen den är så fin! Den visar verkligen att man har alla runt om kring till låns och man ska ta tillvara på stunderna. Det konstigaste med denna film är juh att den inte har haft reklam eller gått på bio i sverige överhuvud taget. Och sen är snyggingen zac efron med också kan det bli bättre ?!?!? SVAR NEEEEEEEJ :D

Denna helg har varit super mys fredag bestod av dom älskade huddingeborna hemma hos malin det blev donken,film,godis och allt. Sen sov jag hos sonny och såg denna underbara filmen på lördagen vart det shopping
med sonny,alex och viktor. Hhahaha viktor är en sköning ! Sen vart det fika med det grymma Gran canaria gänget och sen bar det av hem till mig. Och imorse drog sonny tidigt och jag drog och gymmade! körde hårt så jag var helt slut träffade paulina med på tuben så jag slapp gymma ensam awesome! Sen har jag pluggat italienska,rättskunskap,mt och ööööö typ inget.Sen nu efter att somnat i soffan och kollat solsidan är jag rätt trööötiiish. Hhahaha måste vara tråkigt att läsa om vad jag har gjort men men läs eller dra detta skriver jag för att jag själv vill kunna gå tillbaka sen när man har bliviti stuuuur och sett vad fan man gjorde då :p nE MEN SERRI FATTA KUL ASSÅ :d jarrråååå nu ska jag slutat tjöööta pusss och godnatt hörs imorogn börjar vid två så räkna med mig kyss på rooomppaaaaaaan <3



Kommentarer
Postat av: Mikailfatima

Very resourceful, thank you dave

2011-05-19 @ 13:27:30
URL: http://mikailfatima.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0