haha tack malin xD




Hhaha fjorre men mobba mig inte !


Jasså jag är blondinbella hahaha jarrå får väll tack dåra. Hon är väll en framgångsrik
tjej i sina bästa år:P Men detta är sant jag har ording och reda pengar på fredag haha
det var jävligt länge sedan jag hade kläder på golvet och en massa saker över allt...
hahah så hade jag hela tiden i typ grundskolan städade typ påå söndagar men veckorna
var det kaos haha deetta kan malin nog inte tro när hon läser detta haha ;) Men nu när jag
har kommit upp i gymnasiumet så tycker jag att ordning är så skönt.Jag är till och med så
att jag inte kan somna i mitt rum om jag har jättestökigt det blir lixom fel aoura haha eller
hur det stavas:P


Nu till det jag skuylle skriva. Hos natta var det super tacos en massa snack och halvåtta hos mig med en massarin de ni :D nu sitter jag och går igenom italienska gloserna och kollar så jag kan alla som ett rinnande vatten. Sen så ska jag gå och sååååååva herrrråååååååå:D kyss och smek gummi lek!??!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0