Loveboy"

Äntligen kom man igång med träningen idag men det var knappt! Med kramper i magen
i natt så var jag osäker på de men körde endå men kunde inte köra magen då fick jag
kramp.... Fyyyy fan asså denna natt var den värsta i mitt liv. Att ha ont i magen gör
fan galet ooont!

Har kommit på att jag ska börja med veckans vido varje fecka så kommer en rolig eller
ett coolt filmklipp så håll utsik.


Nu ska jag fika med hasse och sen ska jag fixa mig och iväg till min älskade 18 års barn
hihhihih ppööösen vi hööres<3



Hhahaha en rolig bild från karolinas blogg HAHAH stänger 23.31 BHHA ASÅÅ NI VEEET!Xd



Kommentarer
Postat av: Forum

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-06-21 @ 12:15:50
URL: http://forum.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0