rubrik

Hej allesammans! Igår åkte jag ut till landet med Linnea och Lisbeth, mamsen min var redan ute! vi hade en mysig dag helt enkelt, bara tog det lugnt, spelade spel och gick en promenad till stranden. På kvällskvisten åkte Lisbeth och Linnea hem och jag stannade kvar en natt. Idag gick jag och mamma till stranden tidigt på morgonen med varsin macka till frukost och te och låg och solade på bryggan. Mys! Åkte hem idag vid fyrasnåret, och jag åkte för första gången en dubbeldäckare! ni vet, sånadär bussar som finns i london med två våningar har kommit till swedeeeen! och ENDAST på den linjen som jag åker med ut till landet... haha! men kan säga att det inte är så märkvärdigt.. haha
Jag fick håret klippt igår också förresten! Jag blev dundernöjd! Linnea är duktig på att klippa! hon klippte topparna så det knappt blev någon skillnad alls på längden, precis som jag ville! Nu känns det fräscht och samtidigt inte mer än några mm kortare! shit det blev ett långt inlägg. så blir det när man inte bloggat på två hela dagar.. Vi får se hur långt Linnèas inlägg (ni vet hon som bloggar här också men typ gått i sommaridè) efter att inte ha bloggat på en månad typ haha ;)
bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0