25 saker om Brit



1. Min favoritglass är apelsinsorbet.

2. Jag badar två gånger om dagen.

3. Jag älskar att tugga på is.

4. Jag blir en ruskigt bra fejkdinosaurie när jag leker med mitt livs två kärlekar, Sean 5, och Jayden. 4.

5. Mina favoritblommor är vita liljor.

6. Jag är ett stort fan av animerade filmer.

7. Jag kan äta choklad på morgonen, eftermiddagen och natten.

8. Jag älskar att shoppa i boutiquer.

9. Jag har mer än 50 väskor i min garderob.

10. Jag har mer än 50 jackor i min garderob.

11. Jag älskar att rita.

12. Jag gillar att koka spagetti.

13. Jag är i hemlighet en fotograf.

14. Jag är beroende av onlineshopping.

15. Jag samlar på dockor.

16. Jag älskar Adeles nya album.

17. Jag vill verkligen lära mig ett nytt språk.

18. Jag spelade basketboll -- förvar -- i high school.

19. Jag äger inte en mobiltelefon.

20. Jag städar konstant mitt hus.

21. Min favoritdrink är ett sött iste.

22. Jag älskar I Love Lucy.

23. Jag bäddar min egen säng varje morgon.

24. Det var jag som tog första steget med Jason Trawick.

25. Jag kvaddade min mammas Lexus i high school.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0