assåå HAHAHA!

Så kollar jag på idol så kommer de upp en sjuuuukt duktig kille och så ba fan
asså han är sjukt lik sebastian kranz så ba men ne jag känner igen honom mer
än så och sen kommer jag på att han spelar i utö band som spelade på pizzan
där jag jobbade. Har pratat med killen och allt hahahahaa xD nämen fan vad jag
blev cockad hahaha kollade runt lite på internet och upptäckte de då:P
nu får vi se om han blir känd eller inte;)

Han är grym och jag har sätt honom live flera gånger och snackat duuvet hahaha xD
ne men han är grym så njut!

Kommentarer
Postat av: Paui

De e haan! :D han är skiit snygg, fast ja kommer ihåg att ja störde mig på att han var kort, men skit snygg hahha!

2011-09-06 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0