FITTTT KNÄ!

Nu ligger jag i sängen och blev hämtad efter träningen för att mitt kn typä
hoppade ur led igen.... hänt typ tre gånger nu och åker man till akuten så är
de samma gammla vanliga. efter 9 timmar asså vi kan inte rönka den du får gå
hem och vila. Man ba kan du rönka skiten bara så vi vet vad de är!!! Förra gången
jag var på akuten kom dit med min arm dom ba de är brytet kände knappt på armen
sen en veka efter åkte vi in igen och då tjatade mamma på dom att vi skulle få rönken
och då såg dom att jag hade brytit den....man baaa jaaaa kul jag gick en vecka med bryten
arm och jag spelade till och med fotboll haha gjorde inkast och grejer hahahaha xD
Hahaha så ni vet så har jag hög smärt tröskel eller vad man brukar säga.
Ne nu ska jag äta en macka och ligga i sängen och snart sova får se hur långt de tar att
fixa sig och åka till skolan nu då kuuuuuuuuuuuuuuuul! KYSS!
Ni skulle bara höra hur knät låt asså ååå jag ryser bara jag tänker på
de. Om ni tar tre pinnar och knäcker dom samtidigt så lät de i mitt knä....
Fy fan tänk om den sulle hoppat ur led......kolla killen med hans ben lixom :;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0