förbannad

Man slutar aldrig att bli förvånad över hur människor beter sig. Att människor man inte känner så bra är elaka ibland är något man får ta, men när det efter ett tag visar sig att någon i sin närhet visar sig vara ett svin, det är då man börjar undra. Jag har svårt att lita på folk. Har jag alltid haft, och kommer antagligen alltid och ha, och har haft extra svårt att lita på folk efter mitt ex.. (orkar inte ta det nu). Jag fattar inte, jag fattar inte jag fattar inte jag fattar inte. VARFÖR? varför är du så jävla självisk? varför är du så jävla dum i huvudet? varför stårr du och ljuger henne rakt i ansiktet att du inte ska göra "det" när du sen går iväg och gör "det". Du hade fått strikta riktlinjer om att det INTE var okej. Jag blir så jävla arg!!!!!!!!!!! man kan inte lite på någon. sorgligt men så jävla sant. inte änns sig själv.
FUCK YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0