Gillingebanan!

YHEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag klarade yes yes yes! De var rätt så kul
och de var lätt:D Så asåååwwwww körkort snart asssååååå!!!!!!:D
Sonny klarade oxå de så klart så hade vi sköna männikor i gruppen också så
de var super najs. Haha en tant var på 60 bast typ ahahah :P KNAS!
Sen har jag avslöjat min hemlis till soniiish så den 17-21 feb trar vi till barcelona!!!:D
såå jävla gött ska shoppa massa och se fotboll :)))) kommer bli så jävla grymt!
Imorogn är de fredag jag har chill dag bild och sen ska jag ha ledarskaps
lektion på 20 min och sen ska jag och malin äta donken och sen blir det
tv inspelning hahahaa (Y) suuppeperr ;D herrååå jag är
lycklig som fan bra dag idag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0