stackars linnèa ....

Stackars linnèa som gjort illa sitt knä igen :/ inte kul alls det blir veckans diss!!!
Igår satt jag inte vid nån data= ingen updatering. Efter skolan drog jag till Patricia, sen åkte vi tillsammans in til stan där patricia skulle på en käkarkoll, och jag fick se hennes tarm! det var kul det! sen gick vi till Patricias mammas jobb och sen vidare till vasagatan och mötte Patricias papi. Jag,Patricia och P`s pappa fikade lite och sen åkte vi hem! Och hemma väntade thaimat till middag på mig! Hihi. Sen på kvällen blev det matteplugg och att titta på det där nya programmet om när tonåringar åker på semester och föräldrarna spionerar..
längtar till vintern! och vintermys i semesterstugan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0