20 mil på tredje körningen! stolt?SVAR JA!!!!!

Som sagt körde jag till sickal idag men nu har jag något större! Jag har åkt till
mariefred och tillbaka vilket är 20 mil!!!!Hhahaha fan vad jag är gryyyyym! Har
fan fört i tunnlar,kört i 100 km i timmen,kört i bilkö,på motorväg, landsväg alllt!:D
Gryymt kul var det oxå! Så nu har jag kört i fyra timmar är så jävla trött jag
döööööööööööööööör. Mina ögon kolapar snart :P

Hahha det jobbigast var när det blev bilkö på E4 för det hade varit en olycka då
fick jag stanna och stoppa typ 24/7 men det gick suuuper bra men fick motortopp
en gång men det var fan inte mitt fel!För på andra filen kommer det två killar i en
bil som kolla på mig och skrattar jag ba taaaack såå då belv det mortorstopp!

En sak som jag har märkt är att ingen jävel blinkar fan:O Och alla ska köra om en
jag menar man ser att jag övingsköär på skylten varför inte vara lite snäll då lixom?!?:P
Illa men nu måste jag äta är aas hungrig pösss<3




Mamma på en glass och cola paus på våran rutt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0