dags för mig att sussa

Nu ska jag gosa i sängen med katten som nyss hoppade upp bredvid mig och kolla på förhäxad tills jag ska sova, godnatt
fast innan förhäxad ska jag lägga upp lide bilder från gårdagen på skansen och två bilder idag innan skolan drog igång!
linnèa vid sälarna dårå!
eeeh.... jag fastnade inte riktigt på bild
Linnèa på tuff tuff tåget haha!
jag på tuff tuff tåget haha..
Friskis i sin megacoola regndräkt!
jag och min dubbelhaka under paraplyt hehe ;)
jag och friskis idag innan skolan
solen bländade som fan därför jag blundade

Kommentarer
Postat av: Therese

Gulliga ni är :]

Kolla in och lämna en komentar på min blogg oxå :D<3



Ha en superdag!<3

2010-08-18 @ 21:52:22
URL: http://singchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0