Egoboost!:D

Nu känner jag migg så frässshh haah ne men skola idag i tre timamr det var
chill film och grupparbete. När jag kom hem så tänkte jag duschaa men vad fan
palla duscha om man inte är svettig så då blev den 5 km joggning hahaha jävar
inte okej min kondis nu feter sommaren och sjuk fan !:O Men nu jävlar ska det
ändras. Känns så skönt nu efter älskar den känslan! Nu ska jag fixa en uppgift
i idrotten sen ska jag chilla resten av kvällen vi höres!<3

PS.har även fått hem blondinbellas bok nu i brevlådan!:D Lär bli läsning ikväll!:D







Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt bra med dig? Nu är det så att jag har dragit igång en tävling på min blogg, där du kan vinna en personlig almanacka. Vill du vara med & tävla? Gå då in här - http:.net//utankontroll.blogg.se/2010/august/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Se det inte som spam, se det mer som ett tips! ;)

2010-08-30 @ 20:02:13
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0