Hejhej hemskt mycket hej!:D

Linnea här då va har varit jävligt dålig på att blogga idag :( Har till och med fått en
liten utskällning av malin..haha ;) Men jag har min förklaring.DFör idag har verkligen
allt hänt.

Dagen börjar med att jag och malin vaknar vid åtta snozzar till halv nio och fixar oss.
Sen drar vi till tandläkaren för malin skulle på koll.Sen skola från 13-14. JAG ÄLSKAR
MITT SCHEMA!fatta 13:45-17:00 varanan fredag och sen 08:00-11:10 varanan !:D
Fatta vilken lååååång helg jag kommer att ha:D Sen mötte jag upp baby för jag och
hon har 10 år idag! Helt sjukt länge ahar vi kännt varandra nu BFF <3
Vi drog till subway och åt sen drog vi och fikade i stan. Sen hem fixade iordning min
säng.Sen träffade vi elli och pratade skit sen vara det bara vidare på träning. Jobbigt
hahah har inte tränat på en månad (A) Och när jag kom hem så var min säng borta
:D:D:D:D:D:D: Hade satt ut den på blocket iförr går och har haft 10 som har ringt på
den och nu är den såld och jag får min efterlängtade 1.20 cm säääng:D JAAAA!




Söta natta<3




Hhahahaha kolla vad tooomt:O




Kommentarer
Postat av: natta

10 år, inte månader älsk ;) <3

2010-08-18 @ 21:51:36
URL: http://nattas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0