The helg!:D

Måste säga att malin är mycket duktig som uppdaterar så bra på helgerna det måste
jag bli bättre på nu när det är så många som läser!:D Så sjukt kul mååste jag säga:)

Så vad har nu hänt i mitt liv joo... fredags åkte jag hem till sonny vi kollade på hans
brors match och sen blev det Remember me knasig men ändå bra film! Sen lördag
chill hemma hos sonny sen subway och sen åkte jag hem hemtade natta och vi drog
och kollade på derby...haha örby- älvsjö kul kul:D det var jag natta och sonmnys pappa
som var heja klack hahah ;) Sen kvällen spenderades med natta och hennes familj. Mys!
Nattass lillebror är så söt:D Sen idag sonny kom hit vi drog in till stan med natta sen kom
även tanja och matte vi chillade runt och jag hittade världens finaste jacka och köpte den(A)
Asss fin sen fick jag även en data väska oxå mycket fin! Nu har jag varit och lämnat sonny
och kollat lite på mitt lags match men nu måste jag kura för jag har blivit förkyld:( Vill inte
vara sjuk nu juhhhh:(



Sonny natta tanja och mattelisousssss x)


Min fina data fodral:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0