Tjabababdoooo

Det verkar vara jag som får köra på det första morgon inlägget;) Har nu vaknat efter typ
10 och en halv timmes sömn ! Fan detta är otroligt för att vara mig:P Jg brukar typ sova
max 6 timmar per dygn. Men igår var en seg dag och jag gjort typ inget bara chillade
så blev det tråkigt på kvällen och då slocknade jag xD

Fatta nu är det bara två dagar kvar tills jag börjar tvåan :O Vill inte!Klarar mig alldeles utmärkt
bra utan skolan!Idag ska jag möta amanda och hennes kusin för att åka in till djurgården där
natta jobbar och äta glass:D Sen ska vi väll chilla där tills shonn slutat och sen hitta på nått skoj

På tisdag ska jag faktiskt på Allsång på skansken med malin!:D Fan vad gött det ska bliiii skansken
är trevligt;)

Nu ska jag fixa mig och äta frulle så hör vi i kväll pöösen <3


Hhahaha jag igår när jag hade tråkigt :P helt död :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0