min första kärlek?

Hello bloggen, På dag två av den här frågesaken ska man skriva om sin första kärlek, men vad räknas som sin första kärlek? när man är liten är den kärleken man vet om en puss på kinden. Med åren blir det högre krav haha. Nu när jag kollar tillbaka känns det som att jag aldrig verkligen varit kär på riktigt, eftersom jag bara varit tillsammans med puckon som visat sig vara ovärdiga min kärlek haha ;)
Men den första jag nog var kär i måste vara mitt ex Jakub (jacob med kooonstig stavning, polack). Vi var tillsammans i nian om man änns kan kalla det så. Vi gick i samma skola och vågade knappt kolla på varandra under skoltid ännu mindre snacka.. haha, vilka barnrumpor vi var! Har inga bilder på honom eller vill lägga upp nån bild på honom så jag lägger upp en bild på mig från perioden vi var tillsammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0