emodagen nummer ett!

Herre gu vilken dag! Idag har det hänt allt och lite till kört bil och handla skor på
för middagen och sen gick det utför känns som jag är irriterad på alla mina kompisar
jag grät i mängder jag fick krama om min finast tanja kom då var allt kul och flum som
vanligt igen :D

Hhaha jaa kan juh säag att idag har jag degat och varit emo skönt med sånna dagar med
men man kan juh hoppa ledsenheten och argheten tacck hahah men nu ska vi se framåt.
Kvällen närmar sig och nu ska jag snart läsa blondinbellas bok har typ 5 sidor kvar sen
ska jag sova. Det är juh faktiskt match imoorgn haha herre min gud det var år sen sist.
Så harree najs dåra:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0