imorgon blir det närakuten

Vilken jävla dag. Försökte att jobba fört på morgonen på valet men drog efter en och en halv timme och tur det.
Stod ju utomhus hela den tiden och när jag kom hem hade jag fått med mig en helvetes snuva.
Nu sitter jag här helt groggy i huvudet har knaprat piller och supprat på hostmedicin.
Nu måste jag sova innan jag börjar må illa av hostmedicinen. Ska sova i källaren, i mitt rum blir
det för varmt. Min morbror som är doktor tror att jag fått nån influensa, jag gissar på lunginflammation..
Aja det blir en nice surprise imorgon. Godnatt
söta syster min flyttar också ner till källaren med mig <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia Rydell

vad hemsk du är kvinna, as ful bild

2010-09-19 @ 21:05:14
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0