Min helg!

Lördag - Träffade jag natta min och vi chillade in till stan träffade på typ 500 moppe
pojkar som kom åkandes. Lite roligt sen såg vi det vi först trodde var lena PHs kör efter
som det stod team lena men det var hennes mö hippa xD Sen kom en cool bil som natta
älskade ;) Sen målade vi naglarna haha för vi inte hade något att göra sen drog vi till älvsjö
såg älvsjö-haninge. Sen blev det bio med sonny och sova hemma hos mig.



Moppedpojkarna dom var asss många xD


Söta natta :D


Hon i mitten i brunt lena ph ahaha xD



Nattade bara älskade bilden ;)


Jag och min nya fina tröja :D

Söndag : Spelade jag sonny tanja och matte. Gissa vem som van???:D:D:D:D:D gjorde
lixom två strike på rad!!!!!! jag var gryyym :D men tätt efter kom mattelias:P




Det var mysiga helg!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0