trötter

Kom hem för 20 minuter sen typ. Har inte varit hemma på hela dagen! fullspeckad dag!
Efter plugget fikade jag och Linnea sen gick vi runt och tog bilder på oss i slussen o gamla stan
haha! Sen drog vi till huddinge c och käkade på donken, sen satt vi där i typ en timme och
väntade på en seg prick som ljög i telen att han va i  huddinge fast inte va det så det tog år ;)
Sen gick vi till rickard och kollade lite på sverige - ungern (tråååkigt) sen skulle vi gå till bussen
men då hade linnea gjort fel på sl typ så det blev fel buss så den vi skulle me gick inte förrän en
timme så vi gck til huddinge c. där väntade vi på att linneas buss skulle komma, sen rilles pendel
och sen fick jag gå hem aaaaalldeles ensam haha :P Nu ska jag sova är helt sluut. godnattttttt
why so serious? jaa jag är knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0