Chil mode on!

Tjabba ttjena hallååååå! Denna dag har jag och mulls flummat rööönt hela dagen!!
men även fått damp ryck på en lärare vi satt så mvg men nej nej vg sug ! Aja det
jämnade ut sig när jag fik mvg på psykologin. Idag ska jag gå på bio med min familj
myyyssss. Imorogn ska jag tjäna chaaaaas och onsdag ska jag och malin kötta på
idrottsdagen och hjälpa klassen till vinst hahah lär juh bara vara vi tjejer så de ba kötta.
Sen är det hela fem dagars lov och då jävlar ska de bli naaaajs. Amanda ska ha grillmys
sen fyller fuuuuiiis 18 hela ååår stor tjej nuuuu!:D och sen ska jag mysa med min gosiga
pojkvän älska livet med dej hihihi för vad skule de vara utan dig (A) ne nu ska jag sova
innan det blir bio time!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0