Söndag!

Japp och på söndagar jag man de man brukar göra plugg,träning och städning!
En typiskt söndag alltså. Så ärre men de är skönt man hinner också pyssla om
sig själv med nagelak ansiktsmask och sånt behövligt innan skolveckan sätt igång.
Jag har även bokat halkbanan och risk ettan vilket känns skönt att ha dom gjorda
nu inna all plugg kommer igång så jag bara kan koncentrera mej på teorin och
uppkörningen sen i december. Har faktiskt börjat läst den boken med har läst
tre kapitel bara tre kvar hahah:P Försöker anteckan också så man lär sej de.Fast
tycker de är rätt lätt faktiskt.
Men i helgen då så har jag umåts med pojken min och kollat fotboll och myst.Vi var
även på ikea och kollade i lite affärer. Sen på lördagen vart de till nattas glasskiosk
och sen stan för vi ville ha svarta jeans och pippitröjor. Och jag hittade båda efter
lite om och men:P Så nu äger jag en vit och blå randig pippig tröja :D naaaajs!
Nu ska jag plugga vidare men vi hörs ikväll KYSS!♥
Bästa bror köpte sen till mej efter min match !:D kommer ni ihåd denna glass?
Kanke inte den smacken men den med kulor??:D
Läääskig cheeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0