Måndag !

Dagen började som sakt med att möta amanda och hennes kusin i gullmars. Sen drog
vi till nattas jobb på djurgården.Fick sjukt mycket glass:O Natta göd mig kan jag säga xD
Spanade in nattas flört omåste säga att han var snygg;) Sen efter ett tag drog amanda och
hennes lilla kusin och jag och natta var då kvar. Vi chillade galet och i slutet fick natta lite
smått panik på kassaapararten bara tjöt och det var en jävla massa kunder på besök. haha
de var lite rööligt :)

Sen gick vi en promis in till plattan och såg malin på bussen för hon skulle till gröna lund.
Sen sa jag till natta att vi inte fångå in i gina för jag kommer bara köpa något och jag är
just inne i att spara pengar...hahaha vad tror ni händer ju jag går in och kommer ut med
en otroligt fin klänning...såååååå NATTAS FEEEEEL! Xd




Sen drog vi hem och var hungriga så då bjöd jag natta på pizza dår ra xD



Pickning hahaha kolla flaskan xD hahahaahahahahahaha<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0