år 2010!

Jävlar asså detta år har gått jävligt snabbt! känns som om det var maj för ett tag sen
hahaha xD fy fan asså nu går åren bara snabbare och snabbare känns det som :S
När man var liten sa alltid dom stora de och man tänkte nej ett år är juh jääävligt
långt! men icke sa nicke det går sjukt fort! Därför ska 2011 vara ett år då jag ska s
sippa allt onödiga saker och lägger mer vikt på saker som gör en glad och personer
som man gillar och så vidare.

Har ett hemligt nyårslöfte så det får ni inte veta (A) Imorogn så blir det en årlig
promenad i stan med familjen och sen plankstek. Då ska även min älskade komma
kommer bli super tycker jag!:D Sen ska jag och sonny spendera natten på hemlig ort
hahaha ;) Mycket hemlig jost host och så ska det bara vara vi. Tyck jag är tråkig men
sonny och jag kommer ha awesome det kan jag säga.Älskar dig killen <3


Ne nu ska jag sova och sen så hörs vi imorogn eller nästa ååååår!:D 23 timmar kvar
på 2010 läskigt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0