1 - presentera dig själv

Nu tänker jag berätta saker som ni kanske inte vet om mig istället för att skriva en presentation! För det blir lite tjatigt om man redan vet vem jag är, annars är det bara att läsa i arkivet om man inte vet det haha.. ;)
Jag är extremt mörkrädd. Vågar knappt röra mig när det är mörkt, det är läskigt att inte se nånting
Jag hatar människor som sätter sig på yttersta sättet på bussar. så onödigt!



Jag samlar på miranda nallar, ni vet dom jätte söta och ganska dyra gråa nallarna? Fick en jättestor dagen jag fick tandställning för tre/fyra år sen som "plåster på såren".
Min idol är Britney Spears! Fast det kanske ni visste, så mycket bilder som jag lägger upp på henne
En serie jag kollar på i stort sätt varje dag är förhäxad! Är beroende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0