Presentera mig själv!:D

Jag heter Linnéa Frisk bor i stockholm med min familj i ett radhus.Där jag har
bott i hela mitt liv. Jag har en mindre bror som är typ 14 tror jag hahaha
han fyller i varje fall år imorogn så då tror jag att han blir 15 eller kanske 14
han blir hahaha illa xD Jag pluggar sem/ekonomi på Jensen gymnasium. Jag är
tilsammans med den underbaraste killen jag känner sonny. Vi har varit tillsammans
i ett år och snart en månad<3

På frididen älskar jag att träna fotboll och all sport aktiviteter,shoppa,
vara med kompisar,pojkvän,kolla på hockey,familj you name it! Okej saker jag
hatar är när folk inte svarar på sms hahah:P , när andra inte tar inseativ eller hur
det stavas,förlora och folk som tror att dom är bättre än andra.

Min favorit rätt har sen jag varit liten varit kötbullar,potatis brunsås och lingonsås.
Hhaha men det är fortfarande gott men pomes,biff och beanäs är inte så äckligt
de heller.




På vintarna älskar jag att åka skidor och brukar åka upp till fjälen med
min familj 1-2 ggr per år. Och på Sommaren älskar jag att vara på mitt land
ställe och bada,sola och umgås med vänner och släkt.

Jag älskar att resa utomlands och funderar starkt på att bli reseledare efter
gymnasiumet ett tag. Jag älsakr även min iphone 4 den gör allt så mycket
lättare hahah ja detta var nog allt om mig!:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0