Diss och hiss!




Japp då blir det min första diss då! Som alla kanske märker så är det inne med
ridstövlar,gummistövlar och rid jackor. HAHAH detta dycker jag är riktigt jävla ful.
Ridsaker ska man ha i stallet fan inte på stan fyyyy det är fult. Har gått och tänkt
på detta länge och nee fyy det blir fan inte snyggare med tiden kan jag säga!




Hiss är att ha landställe. Det är så skönt att åka och byta miljö bara för en helg.Och
hur underbart är det inte på sommaren man slupper gå hemma i stan och tåka:P
Ne det är super med land bad,sommarjobb,strand,kvällsmys, bastubad, båtur, m.m.




Detta blir mina hiss och diss för denna vecka ;) Hhaha tar stora bilder för dom är så
snygggaa :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0