Godmorning!

Idag är det underbara Fredag!:D Skola 14:00 - 15:00 hahah de är naajs!
Så har typ hela min vecka setttt ut kan räkna skoltimmarn på mina händer
hahaha de är illa xD super skönt. Nu i helgen är det lungt ska bara njuta sen
kommer det två veckor med allt sista som ska in och sista nationella. Efter dom
veckorna då är det typ lov innget speiellt att göra i skoaln eller nåt! Fan vad efter
längtat sommarlovet ärrrr! Nu ska jag fixa mig och plugga lite matte sen blir det
tacobar med mina kära vänner!
Sommar bild!:D
PS. ska in till stan efter skolan medn min pöjk så vi hörs ikväller!:D
Då kanske ni får lite bilder på blommorna i kungsträgården som hr slagit ut
dom är sjuuukt fina! hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0