Hollywoodfruar!

Halleloja! Idag började favoritserien på trean igen! Ingen mindre än senska hollywoodfruar! I love it! Älskar Isabel Adrian och Maria Montazami! Så är det. Har spenderat dagen i skolan och efter det sovandes i soffan. Somnade vid tre och vaknade av att mamma och pappa kom hem vid halv sex.. hehe, hoppas jag kan sova bra inatt trots detta.
Trots många sovtimmar har jag hunnit rensa tvätt och städat rummet. Känns bra att man gjort nånting vettigt.
Snart ska mamma komma ner i rummet och då ska vi titta i nya partylite tidningen (ljus) och sen hade jag tänkt lägga mig i sängen och antingen läsa lite eller sova direkt. Nu vet ni det. Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0