onsdag imorogon ba då har de gått halva veckan!!!!:D

Tiden går ba typ as  skitta snabbt!:D De gillar vi för de ända man vill är att ha helg!
Som malin skriver så har hon blivit sjuk och blir hon de så blir jag de med typ haha ;)
Ne men jag sitter i varje fall oxå med snoret i näsan! Men jag ska trotsa skiten och
ta mej till träningen som jag har ändå :P Får se hur de gåår.
Snart ska jag gå riskettan med tanja och sen risktvåan men sonny assåå sen är det fan
dags för en uppkörning hjääääälp får värsta paniken på stuts när jag tänker på de. Jag
har börjat plugga på teorin med nu ochså har inte kommit så långt men jag skriver ner mycket
från boken så jag kommer ihåg de viktiga sakerna. Jag är inne på landsvägar delen nu.
Den står de fan mycket skit på hahaha men de knasiga med boken så känne rjag att jag
kan mycket nu redan innan. Jag har juh moppe kort vilket tror har lätt till att jag
har lite förkunskap vilket är braaa;)  ne nu vila inna träning! kyss!
Hoppas de inte ser ut så här på uppkörningen ´Xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0