goooodmoorogn !



Hhahaha coool_cheeeey


Vaknade idag av att sonny ringde hahah hade beställt väckning:D Hihih göölligt kan man
vakna bättre lixom?!?! Nu har jag hunnit med mys i sängen med katte pluggat italiano kan
alla jävla ord du hahah fick damp på vissa ord....Sen fekke och rättskunskap hann jag med.

Nu sitter jag och äter frukost och funderar på avd jag ska ha till min nya jean.....shiit vilkaproblem man har asså hahaaha ;) ajaaaa jag och malin ska mumsa i oss frech och sen till skolan börjar 14 och slutar 17. Sen ska jag dra till min söta kompis natta och kolla in hennes fina rum och hälsa på pojkvännen nummer två haha nattas bror är för göölig. Men vi lär höras ikväll kyss och smek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0