Hemmafru eller affärskvinna??

Hej på er! Sitter just nu i köket och väntar på att potatisen ska koka klart,
så jag sen kan göra hemlagat potatismos!! Jag älskar potatismos haha..
Iaf hemmagjort, hatar pulvermos. Men till saken. När jag tänker på framtiden
brukar det alltid väga mellan att bli hemmafru och gift med en välbetald man
eller vara självständig affärskvinna.. Och nu tänkte jag,
måste man verkligen välja mellan dessa?
Måste man vara ensam och utan barn för att kunna lyckas i karriären?
Eller kan man inte ha ett jobb bara för att man vill ta hand om sina barn och man och huset?
Balans är nyckeln till allt!
Det har jag och Patricia kommit fram till i många djupare konversationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0