.

Det förra inlägget skulle upp igår. Det strulade på blogg.se antagligen.. men men!
Hej på er förresten! Igår efter att jag skrev inlägget som blev publicerat drog jag strax efter
till hagsätra där jag mötte Patricia, Mila ( patricias mamma) och Tommy ( en vän till mamman)
på trevi, en restaurang i hagstära.
Vi hade det trevligt och pratade och sådär, sen gick vi hem till
Tommy, för han ville visa sitt ljudsystem som var helt jävla SPÅRAT! ahhaha gud det var som
en konsert i vardagsrummet! Efter det begavs det sig mot Patricia. Vi låg i sängen och pratade
och hade det mysigt och kommer in på att vi vill ha kinamat! och jag utbrister.. "fan att man inte är en kines"
(med tanken bakom att man har god husmanskost då haha).. och patricia garvar ihjäl sig!
Efter tänkandet på mat blir vi hungriga sådär två på natten och går upp och äter varsin korv haha..
därav denna status:
Efter denna dagen vaknar jag upp hos Patricia, hon gör löksoppa och jag springer till affären och köper godsaker,
sen kollade vi på en film med kristen stewart. Speak hette den. Riktigt bra film faktiskt!
Nu blev det ett förjävla långt inlägg! men så blir det ibland när man har mycket att säga..
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0