Heeeej

Sitter i skolan och väntar på mitt första lektion. Matte c står på schemat dööööö.... Idag vaknade jag vid halv fem då skulle min kära pojk upp och åka till praktiken. Sötaste byggjobbaren jag vet.:) Ne men sen somnade jag om och orkade inte gå upp förns typ halv tio och sen blev de snabba puckar och nu sitter jag i skolan 20 min innan lektionen haha xD

Idag blir de skola 17:00 ska luncha med Andrea på waynes är sugen på en fet sallad. Sen ska jag vara barnvakt åt söta livia. Och även få lite monney!!:))) från igår och idag yheeeii sen på lovet ska jag vara servitris och få får jag oxå pengar så jag har typ dubbla barnbidraget att shoppa för :D plus de jag har kvar från sommarjobbet haha plötsligt blev lilla Linnea rik haha :D ska bu ska vi inte prata sånt. Ha en bra dag kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0