leave britney alone nr 2

Seriöst, jag blir jävligt arg. Både på pressen och på människor.
Tidningarna har sågat Britney totalt på hennes shower i Malmö och Danmark.
Den i globen skriver dom inte änns om.... hmm.. tankeställare? varför? JO.
för att dom inte hade något dåligt att säga!
Det var inte EN ENDA sak som var dålig med gårdagens show. Den var klockren.
Hon hade glöden med sig, humöret, energin. Allt.
Och det enda pressen väljer att lägga energi på är att det är dåligt
att hon inte gick runt på stan när hon var i stockholm...?
och att hon är dum som inte låter idolerna träffa henne backstage eller sjunga på scen?
för det första, varför skulle hon vilja gå ut för?
det är fans överallt = inget privatliv alls = jävligt jobbigt.
och det andra, vilka fan är idolerna jämfört med BRITNEY?
inte änns en hemlös människas avföring i mina ögon.
Britney var så grym! hon fick hela globen att stå och jubla!
och aftonbladet väljer att skriva om fjuttiga s.k idoler.
snacka om att vara för stolta för att skriva positivt.
för det enda britney verkar få av sveriges press är skit trots att hon är värd guld
kommenterade en artikel, som var kopplad till aftonbladet.
så jag skriver med en helt okänd människa som inte verkar veta ett fnatt :)
godnatt från en jävligt pissed off malin.
kan slänga in en video på orginalet leave britney alone.
för jag känner mig som en efterträdare just nuhahha
slänger in I wanna go från igår också! och toxic och till the world ends haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0